با همکاری آریاکوپلینگ، دوره آنلاین سیستم های اطفای حریق آبی پیشرفته با تدریس مهندس حسام طاووسی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آریاکوپلینگ، پس از برگزاری دوره مقدماتی اطفای حریق آبی در ماه گذشته، مجموعه آریاکوپلینگ با هدف ارتقای سطح علمی و آگاهی جامعه در حوزه آتش نشانی از طریق آموزش، با همکاری سازمان آتش نشانی و دانشگاه جامع علمی کاربردی دوره پیشرفته اطفا را به صورت آنلاین برگزار کرد.

این دوره از روز شنبه تا سه شنبه (19 تا 22 مهرماه) در بازه زمانی 4 ساعته با تدریس مهندس حسام طاووسی اولین دارنده عنوان متخصص سیستم های اطفای حریق آبی کشور برگزار شد و فراگیران در این دوره با مباحثی چون انواع اسپرینکلرهای قابل استفاده در انبار، طبقه بندی کالاها، تقسیم بندی روش های انبار، جانمایی و فاصله بین اسپرینکلرها و همچنین روش های طراحی متناسب با کلاس کالا، روش های انبار و نوع اسپرینکلر آشنا شدند.

دوره آموزشی آریاکوپلینگ

مجموعه آریاکوپلینگ در سال جاری و تا کنون در برگزاری دو دوره مقدماتی و پیشرفته اطفای حریق آبی مشارکت داشته و هفته آینده روزهای دوشنبه و سه شنبه (28 و 29 مهرماه) دوره مقدماتی مبحث سوم مقررات ملی ساختمان را برگزار خواهد کرد.

گفتنی است در پایان دوره مذکور گواهی پایان دوره از سوی سازمان آتش نشانی و دانشگاه جامع علمی کاربردی به فراگیران اعطا می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *